Începând cu data de 18.septembrie 2017, Primăria Comunei Deda pune la dispoziția cetațenilor următoarele module:

1. Depunerea de documente Online

Cetățenii Comunei Deda, care vor să economiseasca timp, dar și cei plecați în străinatate sau în alt județ, vor avea posibilitatea să depună Documente Online.

 

2. Verificarea în timp real a statusului documentului depus fie la sediul Primăriei, fie online.

Cetățenii Comunei Deda vor avea posibilitatea de a verifica în timp real, online, statusul documentului depus.Aceste informații utile sunt disponibile permanent, iar intrarea în sistem se face într-un mod simplu, doar prin accesarea portalului.

Pentru a verifica statulul unui document vă rugăm să accesați pagina ‘Pentru cetateni” – Verifica documente Online.

 

3. Plata amenzilor online cu cardul, la orice oră

 

Conform Codului Rutier în vigoare (Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice), Art. 109, alineatul 8 se prevede ca: “Amenzile privind circulaţia pe drumurile publice se fac venit integral la bugetele locale. O copie de pe chitanţă se predă de către contravenient agentului constatator sau se trimite prin poştă organului din care acesta face parte, în termenul prevăzut de lege.”

Plata efectuată prin intermediul acestui portal este procesată de catre Primărie. După efecturarea plăţii cetateanul va primi mesaje de confirmare pe email din partea Primăriei şi a procesatorului de plăţi EuPlatesc.ro, urmând să le trimită către agentul constatator sau organul din care acesta face parte.

 

 

 

4. Semnalarea problemelor Online

Cetățeniil vor avea posibilitatea să semnaleze orice problemă îl deranjează pe spațiul public, inclusiv de pe telefonul mobil. Problemele semnalate sunt preluate , gestionate și vizate spre a fi soluționate, iar cetățeanul va primi automat pe e-mail un nr. de înregistrare.